Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Szállítással kapcsolatos kérdések

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

A rendelt termékeket raktárról szállítjuk. 14:30-ig leadott rendeléseket még aznap feladunk, így az a következő munkanapon kézbesítésre kerül.

Nem talált otthon a futár, ilyenkor mi történik?

Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítő etikettet hagy a helyszínen és következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására.

Személyesen át tudom venni a rendelt termékeket?

Van lehetőség a rendelt termékek személyes átvételére bemutatótermeink egyikében, előre egyeztetett időpontban.
Bemutatótermeink elérhetőségét keresd a kapcsolat menüpont alatt.

Honnan tudhatok meg bővebb információt a csomagomról?

Amikor a rendelésed feladásra kerül, minden esetben értesítő e-mailt küldünk. A csomagodat nyomonkövetheted a köevtkező oldalon: https://tracking.expressone.hu/
A csomagszámot e-mailen keresztül tudod elkérni ügyfélszolgálatunktól.

Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

A csomagok kiszállítását az Express One Hungary Kft. futárszolgálata végzi. Ha a megrendelt árut átadtuk a futárszolgálatnak kézbesítésre, értesítést küldünk számodra, ez azt jelenti, hogy a rendelésed a következő munkanapon kézbesítésre kerül.

Szállítási címnek, minden esetben olyan címet adj meg – a rendelés leadása során – ahol a várható szállítási napon – hétköznapokon 8 és 17 óra között – mindig tartózkodik valaki, aki a csomagot átveszi és a rendelés ellenértékét kifizeti (amennyiben azt még korábban nem tetted meg átutalásos vagy más módon).

Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítő etikettet hagy a helyszínen és következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására.

A futárszolgálat a kézbesítés napján értesítő smst küld, amelyben a kézbesítést végző futár telefonszáma is megtalálható, így van lehetőséged vele egyeztetni.

Szállítási díjaink

A szállítás díja Magyarország területén – előreutalás esetén – bruttó 950 Ft csomagonként, utánvétel esetén pedig bruttó 1300 Ft. Szállítási díjat nem számolunk fel abban az esetben ha a rendelés buttó (ÁFÁ-s) végösszege meghaladja a 25.000 Ft-ot.
A szükséges csomagolási költségeket – a rendelés értékétől függetlenül – nem számítjuk fel.

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Rendelés leadása webáruházunkban

Ha kiválasztottad a számodra megfelelő terméket a webáruházunkban, egyszerűen leadhatod rendelésed.
Helyezd a kosárba a terméket, add meg számlázási és szállítási címedet, elérhetőségeidet és végezetül küldd el a rendelésed.
Munkanapokon 14:30-ig leadott rendelésedet még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, így a csomagod a következő munkanapon kézbesítésre kerül.

Rendelés leadása e-mailen keresztül

Rendelésedet elküldheted e-mailen is, az info@livolo.hu e-mail címre.
Kérlek, hogy tudasd a villanyszerelőddel, hogy a LIVOLO termékcsaládot választod és ennek megfelelően írjátok össze a rendelni kívánt termékeket.
Ha bármilyen kérdésed merülne fel, keress elérhetőségeink egyikén.

E-mailes rendelés esetén mindenképp add meg a pontos számlázási és szállítási címet, valamint elérhetőségeidet (e-mail, telefonszám), hogy szükség esetén a futár fel tudja venni veled a kapcsolatot.

Tudok telefonon rendelést leadni?

A félreértések elkerülése végett, sajnos nem fogadunk telefonon rendelést.
Kérlek küldd el rendelésed webáruházon vagy e-mailen keresztül.
E-mailes rendelés esetén mindenképp add meg a pontos számlázási és szállítási címet, valamint elérhetőségeidet (e-mail, telefonszám), hogy szükség esetén a futár fel tudja venni veled a kapcsolatot.

Tudok igényelni terméklistát?

A LIVOLO termékekről elérhető képes terméklista, melyet e-mailen keresztül tudsz igényelni.
Nagy segítség lehet rendelés összeírásnál.

Nagyobb tételben vásárolnék. Tudok kedvezményesen vásárolni?

Nagyobb tétel vásárlása esetén van lehetőség kedvezményt kérni a vételár végösszegéből, a kedvezmény mértékét pedig a rendelés végösszege határozza meg.
Küldd el a rendelni kívánt termékek cikkszámát és mennyiségét, mi pedig elkészítjük neked a kedvezményes árajánlatot.

Hogyan tudom lemondani a rendelésem?

A rendelésed lemondásának leggyorsabb és legegyszerűbb módja, ha e-mailen jelzed nekünk, hogy mégsem szeretnéd a megrendelt termékeket.
E-mailed az info@livolo.hu e-mail címre küldheted.

Fizetéssek kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módot választhatok?

Webáruházukban történő rendelés esetén 4 féle fizetési mód közül választhatsz:
– utánvétes fizetés
– bank előreutalás
– paypal-os fizetés
– készpénzes fizetés – személyes átvétel esetén.

Tudok banki átutalással fizetni?

Igen! Van lehetőséged banki átutalással kifizetni a rendelésed végösszegét.
Banki adataink:
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-67811539 – Erste Bank
Kedvezményezett: LIVOLO Hungary Kft.

Kérlek a megjegyzés rovatba tüntesd fel a rendelésszámot.

Készpénzzel szeretnék fizetni. Lehetséges?

Van lehetőség készpénzes fizetésre is – személyes átvétel esetén. Ha a rendelésed bemutatótermeink egyikében szeretnéd átvenni, készpénzzel tudod kiegyenlíteni a vételárat.

Paypalos fizetés információk

Webáruházunkban van lehetőséged PayPal-al is fizetni. Ha kiválasztottad a vásárolni kívánt termékeket, a pénztár oldalon tudod kiválasztani a fizetési módot. Jelentkezz be a paypal fiókodba és küldd el a vásárlás végösszegét.
Kérdés esetén, keresd ügyfélszolgálatunkat.

Garanciával kapcsolatos kérdések

Mennyi a garancia a LIVOLO termékekre?

Az általunk forgalmazott LIVOLO termékekre 3 év teljeskörű és azonnali cseregaranciát biztosítunk.

Hibás terméket kaptam, mi a teendőm?

Ha nem a megfelelő terméket kaptad, vagy az általad rendelt termék hibás, a lehető leghamarabb jelezd ügyfélszolgálatunknak.
A terméket azonnal cseréljük.

Gyártói vagy bolti garancia van a termékekre?

Termékeinkre gyári és bolti garancia egyaránt van. Érdeklődj az aktuális termék garanciájáról.

Hogyan működik a garanciális csere?

Ha meghibásodott egy termék a garanciaidőn belül azonnal cseréljük.
Kérlek jelezd ügyfélszolgálatunknak a garanciális problémát és a meghibásodott termék pontos típusát. A lehető legrövidebb időn belül küldjük a csereterméket és visszaáruztatjuk a hibás terméket, így neked nem kerül plusz költségbe a visszaküldés.
Visszaáruztatás esetén kérlek gondoskodj a megfelelő csomagolásról.

Számlázással kapcsolatos kérdések

Miért nincs a LIVOLO Hungary Kft. által kiállított számla lepecsételve és aláírva?

A számviteli törvény 167§-nak 2004 május 1.-ei változása miatt, az ezen időpont után kibocsátott számla aláírás, és pecsét nélkül is érvényes.

Tudom módosítani a számlán szereplő adatokat?

A számla kiállítása után csak nagyon indokolt esetben van lehetőség a számlázási adatok módosítására, ezért kérlek a rendelés leadásánál fokozottan figyelj a számlázási adatok helyes megadására.

Hol tudok számlapótlási igényt bejelenteni?

Számlapótlási igényedet ügyfélszolgálatunkon tudod jelezni az info@livolo.hu e-mail címen.

Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkkal több módon is felveheted a kapcsolatot.
e-mailen: az info@livolo.hu vagy a support@livolo.hu címen, telefonon a +36205050800 számon, valamint levélben. Postacím: LIVOLO Hungary Kft. 9011-Győr, Déryné út 75.

Küldtem e-mailt az ügyfélszolgálatnak, mikorra várható a válasz?

e-mailes megkeresésre pár órán belül, de legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Ha bármilyen észrevételed van termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban, akkor jelezd e-mailben az info@livolo.hu, vagy a support@livolo.hu e-mail címek valamelyikén, illetve telefonon a +36205050800-as telefonszámon.

Hogyan működik a garanciális csere?

Ha meghibásodott egy termék a garanciaidőn belül azonnal cseréljük.
Kérlek jelezd ügyfélszolgálatunknak a garanciális problémát és a meghibásodott termék pontos típusát. A lehető legrövidebb időn belül küldjük a csereterméket és visszaáruztatjuk a hibás terméket, így neked nem kerül plusz költségbe a visszaküldés.
Visszaáruztatás esetén kérlek gondoskodj a megfelelő csomagolásról.

LIVOLO érintőkapcsolókkal kapcsolatos kérdések

A LIVOLO kapcsolók szerelhetőek-e hagyományos szerelvénydobozba?

Igen. A LIVOLO szerelvények normál 65-ös dobozba szerelhetőek.

A LIVOLO kapcsolók sorolhatóak-e?

Igen. A LIVOLO kapcsolók sorolhatóak és a sorolási távolság is szabvány.

A LIVOLO kapcsolók használatához szükség van-e valamilyen különleges vezetékelésre?

A LIVOLO kapcsolók beépítéséhez semmiylen különleges vezetékelésre nincs szükség, minden esetben megfelelő a hagyományos vezetékelés. Oldalunkon megtalálod a kapcsolási rajzokat, kérlek ellenőrizd az adott termék kapcsolási rajzát.

Található 107-es keresztkapcsoló a kínálatban?

107 keresztkapcsoló nincs a kínálatunkban, de a jó hír az, hogy nincs is szükség rá, ugyanis a kersztkapcsolást tudja a sima 106 alternatív kapcsoló is. Egy áramkörbe köthetünk akár 4-5 kapcsolót is, keresztkapcsoló használata nélkül.
Kérlek tekintsd meg a kapcsolási rajzot.

Mit tegyek ha az üvegpanel felhelyezése után a kapcsoló nem műkődik?

Ha az üvegpanel felhelyezése után a kapcsoló nem működik, a következőket kell tenni:
– az előlapi üvegpanel felhylezése után várni kell kb. 1 percet, amíg a kapcsoló konfigurálja magát.
– ha az 1 perc eltelte után sem működik a kapcsoló, akkor ellenőrizd, hogy a fal síkja egynes-e, illetve, hogy a kapcsoló megfelelően illeszkedik-e a falsíkhoz.
– ellenőrizd, hogy az előlapi üvegpanelt megfelelően csatlakoztattad-e a kapcsolóhoz. (Csak egyféleképpen lehet felhelezni helyesen).
– vedd le az üvegpanelt, az érintőpanelt (kék színű nyák lemezt) húzd ki kb. 2-4 mm-t, majd helyzed vissza az előlapi üvegpanelt. Így közelebb kerül az érintőpanel és az üvegpanel, ezáltal érzékenyebb lesz az érintésérzékelés. Ez megoldja a problémát.

A LIVOLO váltókapcsolók használhatóak-e hagyományos váltókapcsolókkal?

A LIVOLO váltókapcsolók nem használhatóak hagyományos váltókapcsolókkal. Mindenképp minimum két LIVOLO alternatív váltókapcsoló kell a helyes működéshez.

A LIVOLO érintőkapcsolóknak van háttérvilágítása?

Minden LIVOLO érintőkapcsoló rendelkezik háttérvilágítással. A háttérvilágítás nagyon diszkrét, halvány, csak egy irányfényt mutat a sötétben. Lekapcsolt állapotban kéken, felkapcsolt állapotban pirosan világít.

A kapcsolók használhatóak LED fényforrásokkal?

Igen. A LIVOLO érintőkapcsolók képesek már 1 W-tól kapcsolni a LED fényforrásokat. Szabályozható fényforrások esetében 3 W-tól tudjuk szabályozni.

LIVOLO érintőkapcsolók és az okosotthon

Vannak olyan kapcsolóink, amelyek smart home, vagyis okos otthonokhoz használhatóak. Itt megemlíteném a Fibaro, Loxone, Kaméleon stb. okosotthon rendszereket.
További információért keresd ügyfélszolgálatunkat.

A LIVOLO szerelvények szerelhetőek-e függőlegesen?

Igen! A szerelvények szerelhetőek függőlegesen is. Ebben az esetben az érintőpanelt is és a sorolókeretet is el kell forgatnunk 90 fokban balra vagy jobba. Mindig figyeljünk arra, hogy a sorolókeretet csak egyféleképpen helyezhetjük rá a kapcsolókra.

Kapcsolhatok egy fényforrást 3 vagy több helyről?

Igen. A LIVOLO alternatív kapcsolók esetében van lehetőség egy fényforrás több helyről való kapcsolására. Kérlek tekintsd meg az alábbi kapcsolási rajzokat.

Van-e bármilyen felirat a LIVOLO termékeken?

A LIVOLO termékeket a kezdetektől fogva LIVOLO logo nélkül forgalmazzuk a többfunkciós felhasználhatóság érdekében. A termékeken nincs semmilyen márkanév vagy felirat.

Melyik távirányítót válasszam?

Jelenleg 3 féle távirányító közül választhatsz.
C7RMT02 – 3 funkciós nyomógombos
C7RMT03 – 10 funkciós érintőgombos
C7RMT04 – 27 funkciós érintőgombos
Eszközeidnek megfelelően tudod kiválasztani a távirányító típusát. További információért keresd ügyfélszolgálatunkat.

Nem találom a webshopban a szükséges kombinációjú kapcsolót, mit tegyek?

A LIVOLO termékek moduláris felépítésűek, így lehetőséged van neked is a saját elképzeléseidnek megfelelő kombinációt összeállítani.
Válaszd ki a neked megfelelő sorolókeretet, majd a hozzá tartozó érintőpanelt, konnektort vagy csatlakozó aljzatot.
Bármiylen felmerülő kérdés esetén keresd ügyfélszolgálatunkat.

Használhatóak a LIVOLO érintőkapcsolók kültéren?

A LIVOLO érintőkapcsolók 95%-os relatív páratartalom mellett és -30 ~ +70 °C között képesek működni. Kültéren is használhatóak, viszont közvetlen csapadéknak nem szabad kitenni, vagyis fedett teraszon, előtéren használhatjuk.

Található a kínálatban alacsonyfeszültségű érintőkapcsoló?

Igen. Vannak alacsonyfeszültségű érintőkapcsolóink, melyek 12 V – 24 V-os feszültségen működnek.
Ezen kapcsolóknak szükség van a pozitív illetve negatív feszültésgre is. Lásd.: kapcsolási rajzok.

Egyéb kérdések

Ki tudom próbálni a termékeket?

Bemutatótermeinkben van lehetőség a termékeink kipróbálására és megtekintésére.

Magyar nyelvű használati útmutató található-e a termékcsomagban?

Minden termékhez mellékelünk magyar nyelvű használati útmutatót, melyet a termék belső csomagolásában megtalálsz.

A kinézett terméket át tudom venni valahol személyesen?

A termékek átvétele jelenleg két féle módon lehetséges: – házhozszállítás futárszolgálattal és személyes átvétel a bemutatótermeinK egyikében.
Figyelem! A bemutatótermeinknek nincs nyitvatartási ideje, ezért kérlek mindenképp egyzetess időpontot.