Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Szállítással kapcsolatos kérdések

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

A rendelt termékeket raktárról szállítjuk. 14:30-ig leadott rendeléseket még aznap feladunk, így az a következő munkanapon kézbesítésre kerül.

Nem talált otthon a futár, ilyenkor mi történik?

Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítő etikettet hagy a helyszínen és következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására.

Személyesen át tudom venni a rendelt termékeket?

Van lehetőség a rendelt termékek személyes átvételére bemutatótermeink egyikében, előre egyeztetett időpontban.
Bemutatótermeink elérhetőségét keresd a kapcsolat menüpont alatt.

Honnan tudhatok meg bővebb információt a csomagomról?

Amikor a rendelésed feladásra kerül, minden esetben értesítő e-mailt küldünk. A csomagodat nyomonkövetheted a köevtkező oldalon: https://tracking.expressone.hu/
A csomagszámot e-mailen keresztül tudod elkérni ügyfélszolgálatunktól.

Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

A csomagok kiszállítását az Express One Hungary Kft. futárszolgálata végzi. Ha a megrendelt árut átadtuk a futárszolgálatnak kézbesítésre, értesítést küldünk számodra, ez azt jelenti, hogy a rendelésed a következő munkanapon kézbesítésre kerül.

Szállítási címnek, minden esetben olyan címet adj meg – a rendelés leadása során – ahol a várható szállítási napon – hétköznapokon 8 és 17 óra között – mindig tartózkodik valaki, aki a csomagot átveszi és a rendelés ellenértékét kifizeti (amennyiben azt még korábban nem tetted meg átutalásos vagy más módon).

Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítő etikettet hagy a helyszínen és következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására.

A futárszolgálat a kézbesítés napján értesítő smst küld, amelyben a kézbesítést végző futár telefonszáma is megtalálható, így van lehetőséged vele egyeztetni.

Szállítási díjaink

A szállítás díja Magyarország területén – előreutalás esetén – bruttó 950 Ft csomagonként, utánvétel esetén pedig bruttó 1300 Ft. Szállítási díjat nem számolunk fel abban az esetben ha a rendelés buttó (ÁFÁ-s) végösszege meghaladja a 25.000 Ft-ot.
A szükséges csomagolási költségeket – a rendelés értékétől függetlenül – nem számítjuk fel.

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Rendelés leadása webáruházunkban

Ha kiválasztottad a számodra megfelelő terméket a webáruházunkban, egyszerűen leadhatod rendelésed.
Helyezd a kosárba a terméket, add meg számlázási és szállítási címedet, elérhetőségeidet és végezetül küldd el a rendelésed.
Munkanapokon 14:30-ig leadott rendelésedet még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, így a csomagod a következő munkanapon kézbesítésre kerül.

Rendelés leadása e-mailen keresztül

Rendelésedet elküldheted e-mailen is, az info@livolo.hu e-mail címre.
Kérlek, hogy tudasd a villanyszerelőddel, hogy a LIVOLO termékcsaládot választod és ennek megfelelően írjátok össze a rendelni kívánt termékeket.
Ha bármilyen kérdésed merülne fel, keress elérhetőségeink egyikén.

E-mailes rendelés esetén mindenképp add meg a pontos számlázási és szállítási címet, valamint elérhetőségeidet (e-mail, telefonszám), hogy szükség esetén a futár fel tudja venni veled a kapcsolatot.

Tudok telefonon rendelést leadni?

A félreértések elkerülése végett, sajnos nem fogadunk telefonon rendelést.
Kérlek küldd el rendelésed webáruházon vagy e-mailen keresztül.
E-mailes rendelés esetén mindenképp add meg a pontos számlázási és szállítási címet, valamint elérhetőségeidet (e-mail, telefonszám), hogy szükség esetén a futár fel tudja venni veled a kapcsolatot.

Tudok igényelni terméklistát?

A LIVOLO termékekről elérhető képes terméklista, melyet e-mailen keresztül tudsz igényelni.
Nagy segítség lehet rendelés összeírásnál.

Nagyobb tételben vásárolnék. Tudok kedvezményesen vásárolni?

Nagyobb tétel vásárlása esetén van lehetőség kedvezményt kérni a vételár végösszegéből, a kedvezmény mértékét pedig a rendelés végösszege határozza meg.
Küldd el a rendelni kívánt termékek cikkszámát és mennyiségét, mi pedig elkészítjük neked a kedvezményes árajánlatot.

Hogyan tudom lemondani a rendelésem?

A rendelésed lemondásának leggyorsabb és legegyszerűbb módja, ha e-mailen jelzed nekünk, hogy mégsem szeretnéd a megrendelt termékeket.
E-mailed az info@livolo.hu e-mail címre küldheted.

Fizetéssek kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módot választhatok?

Webáruházukban történő rendelés esetén 4 féle fizetési mód közül választhatsz:
– utánvétes fizetés
– bank előreutalás
– paypal-os fizetés
– készpénzes fizetés – személyes átvétel esetén.

Tudok banki átutalással fizetni?

Igen! Van lehetőséged banki átutalással kifizetni a rendelésed végösszegét.
Banki adataink:
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-67811539 – Erste Bank
Kedvezményezett: LIVOLO Hungary Kft.

Kérlek a megjegyzés rovatba tüntesd fel a rendelésszámot.

Készpénzzel szeretnék fizetni. Lehetséges?

Van lehetőség készpénzes fizetésre is – személyes átvétel esetén. Ha a rendelésed bemutatótermeink egyikében szeretnéd átvenni, készpénzzel tudod kiegyenlíteni a vételárat.

Paypalos fizetés információk

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Garanciával kapcsolatos kérdések

Mennyi a garancia a LIVOLO termékekre?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Hibás terméket kaptam, mi a teendőm?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Gyártói vagy bolti garancia van a termékekre?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Hogyan működik a garanciális csere?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Számlázással kapcsolatos kérdések

Miért nincs a LIVOLO Hungary Kft. által kiállított számla lepecsételve és aláírva?

A számviteli törvény 167§-nak 2004 május 1.-ei változása miatt, az ezen időpont után kibocsátott számla aláírás, és pecsét nélkül is érvényes.

Tudom módosítani a számlán szereplő adatokat?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Hol tudok számlapótlási igényt bejelenteni?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Paypalos fizetés információk

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Küldtem e-mailt az ügyfélszolgálatnak, mikorra várható a válasz?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Hogyan működik a garanciális csere?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

LIVOLO érintőkapcsolókkal kapcsolatos kérdések

A LIVOLO kapcsolók szerelhetőek-e hagyományos szerelvénydobozba?

A számviteli törvény 167§-nak 2004 május 1.-ei változása miatt, az ezen időpont után kibocsátott számla aláírás, és pecsét nélkül is érvényes.

A LIVOLO kapcsolók sorolhatóak-e?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

A LIVOLO kapcsolók használatához szükség van-e valamilyen különleges vezetékelésre?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Található 107-es keresztkapcsoló a kínálatban?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Mit tegyek ha az üvegpanel felhelyezése után a kapcsoló nem műkődik?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

A LIVOLO váltókapcsolók használhatóak-e hagyományos váltókapcsolókkal?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

A LIVOLO érintőkapcsolóknak van háttérvilágítása?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

LIVOLO érintőkapcsolók és az okosotthon

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

A LIVOLO szerelvények szerelhetőek-e függőlegesen?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Kapcsolhatok egy fényforrást 3 vagy több helyről?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Van-e bármilyen felirat a LIVOLO termékeken?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Melyik távirányítót válasszam?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Nem találom a webshopban a szükséges kombinációjú kapcsolót, mit tegyek?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Használhatóak a LIVOLO érintőkapcsolók kültéren?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Található a kínálatban alacsonyfeszültségű érintőkapcsoló?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Accordion Panel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Accordion Panel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Accordion Panel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Egyéb kérdések

Ki tudom próbálni a termékeket?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Magyar nyelvű használati útmutató található-e a termékcsomagban?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Hogyan működik a garanciális csere?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.